بیمار نارسایی کلیه از هند کردم مرحله 5 نفروپاتی دیابتی تحت کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه از هند کردم مرحله 5 نفروپاتی دیابتی تحت کنترل

CHANSRA یک مرد 59 ساله از هند است، او به دیابت Type2 بیش از 15 سال و 2 سال پیش، خود را به عنوان مرحله 5 بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شد. او فکر است که هیچ راه خوبی برای کنترل بیماری خود را برای یک زمان، این است که بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang او امید را به این بیماری در یک نگرش مثبت زندگی می کنند.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیوی متخصص، با درمان منحصر به فرد خود مانند داغ فشرده سازی درمانی، آن است بسیاری از بیمار به بیماری کلیوی در سراسر جهان به یک زندگی با کیفیت، درست مثل فرد عادی کمک کرده است.

در 10 اکتبر 2015، CHANSRA به این بیمارستان برای اولین بار آمد، سپس فشار خون خود را 150 / 100mmHg، هموگلوبین 91g / L، 921umol کراتینین سرم / L، BUN 33.6mmol / L، UA 124umol / L، 4.2mmol ناشتا / L. علاوه بر این وجود دارد که بوی بد از آمونیاک در دهان او، او حتی جرات به باز کردن دهان خود نیست.

پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما او را به عنوان دیابت نوع 2، مرحله 5 نفروپاتی دیابتی، hpertension کلیه، کم خونی کلیوی، هیپراوریسمی، اسیدوز متابولیک، نوروپاتی محیطی دیابتی (DPN) و رتینوپاتی دیابتی تشخیص داده

توجه به شرایط بیماری خود دکتر یک برنامه درمانی برای او، که از طب غربی و طب چینی شامل ساخته شده است.

توابع داروهای غربی است به کاهش سطح قند خون بالا، کاهش فشار خون بالا و از بین بردن دیگر از نشانه های آشکار

توابع از داروهای چینی است که برای بهبود ایمنی، ترویج گردش خون، برطرف کردن سموم، محافظت بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

بعد از 2 ماه درمان، بوی در ماه ناپدید شد، او اشتها کردم دوباره. چه چیزی بیشتر، او می تواند خواب خود را در حال حاضر لذت ببرید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما را دریافت، و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: